Monday, 3 September 2012

Iktibar

Assalamualaikum...


Aku baru je lepas baca satu entry dari rakan blogger aku jugak.
Just nak share dengan org lain jugak.
Apabila kita ni,  katakanlah buat satu entry ni, pasal org kata untuk keinsafan diri.
Kebaikan didunia yg harus kita bawa ke akhirat kelak.
Tapi entry tu pulak hanya akan kekal sebagai entry lah. Betul takk...

Sebab kita sendiri yg taip pun takda nak ambil iktibar. 
Acane tu??


Aku bukan apa. Benda tu bagus. Org boleh baca. Boleh tahu.
Tapi kadang kadang kita yg baca pun mesti ada terpikir macam tu kann.
Maksud aku mcm ni laa, sama je keadaannya bila kita bercakap pasal org tu, walhal diri kita sendiri pun sama je buat kesalahan yg sama macam mana org tu buat.
So, apa pendapat korang?
Sorry. Just meluahkan apa yg aku rasa.
Maaf kalau ada yg terasa.

;) done!