Wednesday, 13 June 2012

BeLOG sekarang dah bosan

Jangan kau tanya aku kenapa dengan belog. kau pk aku ni suka ke nak musuh2 dengan belog? goblok betol. Aku bukan apa. harini aku takde mood habisan.


Jangan kau tanya aku datang bulan ke apa. ingat perempuan pms je baru nak moody?? jadah kau. habis kalau mat2 tu moody, celah mana nak datang bulan tu?? kalau orang sekeliling buat buat bising tepi telinga takpun buat dia tempered dengan cara lain yang seangkatan dengan nye ye hangen jugak. pfft betol. =='  0.0






XXXXXX !! Yang aku ni pun kenapa nak marah2 dekat belog. *lappy* mereka sesungguhnya tak bersalah la ace ! giler kau.






Takde lahh. cuma aku rasa sekarang belog ni dah bosan. lain la belog c hamis jalikha ke. nabil aizat ke, dan juga rakannya izdiyani musawir ke. perhh mmg tak boleh betul sebut nama izdiyani musawir tu dengan pendeknye. =='




lagipun penat nak menaip *tipu*. walaupun aku amat meminati menaip. serious. tak pernah dengar? kau pergi copy paste ayat aku tadi kat google translator, tekan speaker dia bagi kau dengar. ye. aku amat meminati menaip. boleh dikatakan bukan menaip je, apa yang aku nak taip kalau aku taktau pun aku taip jugak. paham?? tak paham takpe biar aku paham sendiri. aku budak degree. *takde kena mengena*


~~~oppa oppa oppa i'll be down down down~~~ lalalalala sambil dengar lagu G.G.


insyaAllah la perancangan utk meninggalkan dan menutupi belog ni dah ada. tapi nanti. huahuahuahua. saje nak mengabdikan diri dengan internet. senang orang nak search. tak privacy langsung. puiihh ! perangai kuajaau mai dah !


sambung study ~~~~heeeeyyyyyy, SJ like this !~~~~


kbai !