Friday, 6 April 2012

kenapa CINTA PUTIH ??

Korang giler ke tanya aku soalan macam tu ?
Ni aku rasa anakanak sedara aku leh tolong jawabkan .
Pfftt -_-
Cientaputih *E tu saje aku tambah* sebab >>>>> pk lg … sebab aku sukakan putih lerr
Tapi disebabkan aku over suka putih .
So aku cintakan amat a putih ni . (tau cikgu bm aku hancurkan ayt ni , ada kena rotan ) o_o”
Bagus what . putih kan suci .
Bukan na cakap kau sorang je … ramai dah cakap kt aku .
‘ta meriah nye hidup kau’ *malas na dengar*
Berani kauu !! grrr .
Nevermind . pada aku , putih ni aku boleh corakkan dia dgn many other colours .
Just think seminit ea , korang suka merah , pastu … cane na warnakan lagi ?
Hihii …
Tade lahh . Cuma kehidupan aku berubah setiap hari.
Macammacam mood aku ada . so, mood y ada ni lah aku corakkan pada putih y ada tuu ..
Amacam ? *kerepek* -_-
Well aku rasa among my friends, obvious sgt kot aku sukakan putih .
Sgt byk my stuff y warnanya putih . baju ? jam ? lappy ? hp ? n byk lagi lah !
Hihihihiii …
Kalau korang tengok aku mesti korang bosan .
Even my ibu pun -_-  *sampai hati*
Gi beli baju taleh ng dia . nanti dia keluarkan ayat y sama utk smash aku .
>>> asek putih je dikkk … belilah warna lainnn . ta putih, hitam. Ta hitam, putih.
Kahkahkahh … kesian ibu . sorry ibu ! adik suka ! :D
Wiinnkkk with a peace !
Habis !
>>cientaputih<<