Thursday, 5 April 2012

Derma darah

Oke . err .. Tajuk entry ni ?
Siasia je . bukan dapat pun derma darah .
Semangat aku bangun pagi padahal kelas petang .
Pergi dengan penuh keyakinan y sem ni berat aku dah cukup !

Berdiri depan en.nurse sambil buat muka toya …
En.Nurse     :Nak derma darah ke ?
Aku             :ha ha’a! (Dalam hati >> saya tunggu bus kt sini … pfftt -_- )
En.Nurse     :Gi timbang berat dulu ye …
Aku             :>> dengan penuh semangat ! bukak selipar , naik atas penimbang …… >>>>>>> berat anda 40KG !! woaa berat aku dah naik !
En.Nurse     :Berapa ? 40 kann ? ta boleh ta boleh … sambil senyum dgn penuh sinis .
Aku             :hehh . *dah tau jgn suruh aku timbang* -_-

So, ta dapat laa . sedih ! oke . tunggu Mirae je lah sama macam sem lepas .
Nampaknya sem tahun ni tade y menarik tentang derma darah !
Pathetic isn’t it ? huhh .

Duduk di depan en.Nurse berkepala licin . *bbmbbmbbmbbmbbm*
Cepatlah mirae ! aku jelezz much !

Mira  : hahaha .. keding !
Aku   : nevermind -_- (cover pakwe ramai depan ni) *kauuuu!!*
En.Nurse kepala licin : awak darah utk diri sendiri ta cukup , na derma dekat org .
Aku : mana ada ta cukup ! grrrr

Oke fine . mmg aku lebih tak kurang tak , darah ngamngam je utk aku .
*gerraaaammmm*
EN.NURSE SEKALIAN .... SY DARAH A+++ TAU ! BAIK AMBIK !
hehhh

Habis !
>>cientaputih<<