Tuesday, 6 March 2012

Virus di blog

percaya tak blog ade virus ?
aku pun tatau , kalau ada org yg boleh bagitau aku sesuatu tentang ni pun bagus jugak ...
at least takdelah aku pk
' oh , keajaiban '
hah , tak ke pelik tu ?
sebenarnya , tatau lah virus tu kt lappy aku je ke or org lain pun dengar benda yg sama .
ni ha , tibatiba je .
kt blog aku ada keluar lagu pelik2 .
bersalsa aku atas katil ni dengar .
haih =='
potong stim betul a .
korang dengar tak ?
aku harap korang pun dengar a .
tayah aku bazir duit p klinik tanya doc apa masalah telinga aku .
haha .
oke lah . done typing .

>>cientaputih<<