Thursday, 15 March 2012

bila kawan begini dan begitu .

Aku rasa macam na mengata . tapi bukan dari mulut aku lah .
Mereka yg masih boleh berkatakata yg mengata .
Aku mendengar je *buat muka ta berdosa* .
Takde lah . aku bukan apa .
Apa yg diorang cakap tu pun ada betulnya jugak .
Habis … sbg kawan , aku pun tatau lah na bg respon macam mana .
Sorang macam ni , sorang macam tu . kenapa ye ?

Dah kata ciptaan Tuhan kan .
Banyak beza antara kita . so , know each other .
Tapi na cakap ni , bukan semua orang kita boleh terima seadanya .
Begitu juga yg menaip ni .
Ta payah na kutuk aku sgt , aku tau kau pun sama kann !
Korang , yg nak sangat lead people .
Please .. be more … org kata : PRIHATIN .
Try to understand THAT word oke .
Tayah na prihatin kt boifee or gugel kau sgt lah kann .
Yg depan kau ni , yg kau na lead ni tengok .
Muka diorang , perasaan diorang , paling penting , REAKSI diorang .
*sebenarnya na cakap ‘kitorang’ tu*
Haa .. kau kompem ke diorang suka dgr bebelan n segala kata yg keluar dr mulut kau ?
Kalau dah tau diorang ta suka … paham2 lah sendiri . oke ta ?
Sebenarnya aku ta paham . tapi , takpelah .
Yg na kena faham tu kau . bukan aku .
So sekarang , aku just na cakap .
Aku ta kesah . im switch to NO ONE .
Tapi bayangkan kalau dah ur BFF kau datang ngadu kt org lain .
Tak ke , ta senonoh tu .
Kau pk pk pk pk kan lah ea .
kbye .
>>cientaputih<<
Dah penat menaip !