Wednesday, 21 March 2012

Bersukan baik untuk kesihatan

Assalamualaikum .
Ladies and gagahman . sukan itu bagus !
Ape benda a .. tu semua org tau wehh . duuhh ==’
Ok fine . aku cakap benda yg orang tatau .
Aku sgt suka bersukan . especially badminton .
Seriously. Ta percaya kann ?
Ape kau pk org pendek cam aku taleh maen badminton ke ?
Aku wakil tau dulu . jgn memain a .
Wakil apa tu rahsia a .. haha
Kalau setakat lin dan tu , mmg a … aku ta boleh na kalahkan . :’(
Giler ke bandingkan aku ng lin dan ? huh .
Na tau ketereran aku , jum a asah raket tengok sape menang .
Haha . *manggak*

Tapi bukan badminton je aku main .
Bowling , handball , netball , apa lagi ? semua aku lenjan (ape ek ? macam terjah gitu).
Dasar tamak . *ada aku kesah?*
Dah kata sukan tu bagus kann . lenjan je lah .
Tapi since aku duk Melaka bandar raya teknologi hijau and apatah lagi ni … hilang dah semua sukan yg aku sibuk duk main dulu . huwaaa
Aku na bersukan ! mana org ni tade sape ke na ajak aku join dorang main badminton ke .. apa ke .. tskk tskk ..
Bowling je aku layan skrg . tu pun jarang2 .
Ouhh , tapi ada yg aku selalu buat .
Hihii .. archery ! perhh . puasss nokk !
Jom a layan same . just state the date n time .
Aku mg layan je .

Sukan ni bukan je bagus utk kesihatan tahu ?
Tapi sukan ni jgk bagus utk menjaga kekuatan fizikal kita .
And jugak leh bakar segala lemak yg korang suka kumpul tuu .
Dan memberi kita meluangkan masa yg ada dgn aktiviti yg lebih berfaedah .
Plus sgt sgt sgt .. sgt lagi .. sgt PUASSS !
Ta caye g try .
Sukan2 sampai kua segala toksik toksik yg ada dlm badan korang .
Kompem seronok giler kot .

Ok dah . tamat .
Pii ess : majulah sukan untuk diri sendiri !

>>cientaputih<<