Tuesday, 21 February 2012

Result sem I !


Hah .. kenapa hijau ?
Saje na sakitkan mata korang …
Selain skrg ni aku tengah gugup tunggu result sem I aku !
Aku rasa memang aku tengah amat runsing skrg …
Warna pun macam2 dah bertukar2 .
Dah macam pelangi ta jadik pun ada aku tengok .
Haih ==’
Tapi thanks jugak kt Khai sbb tolong cool kan aku .
Walau ta berapa cool sgt skrg ni kann .
Perhh perhh .
Dari dulu sampai skrg , bila tiba je na tau result .
Macam ni lah keadaan nye !
Kann !
Haha
Haha ? giler ke ketawa time2 accidental hour cani hah !
Giler ??
Aku Cuma dapat tawakal je lah skrg ni .
Ye .. notice ?
Dari atas sampai bawah memang aku duk cakap skrg je .
Sebab memang tak ada apa aku boleh buat dah selain tenang menunggu .
Memang ta mati pun result hancuss .
Tapi …
Kalau korang pun sama2 study cam aku .
Korang tau lah kann ?
So .. pls korang doakan result aku ok !
Thanks !
Kbye !

>>cientaputih<<