Monday, 20 February 2012

Puteri Azizah Beauty Spa

 
Pernah dengar nama spa ni ?
Ha meh sini aku terangkan serba sikit fasal spa nih .
Spa ni ada kt johor jalan Datin Halimah …
Sebelah je dengan condo Datin Halimah tu …
Senang je kan ? sebelah jalan besar pun kot .
Spa ni ditubuhkan oleh SM vokasional Azizah Johor .
 Dasyat tak ? terer kan ? korang ada ? haha

Kenapa aku na duk cite fasal spa ni ?
Sebab aku ingat na g a before naik sem depan ni .
Muka aku pun dah agak teruk n dah lama jugak ta g facial ni .
Lagipun murah kot .
Ada offer utk student jugak .
But don’t forget to bring ur student card ok !


Kenapa sibuksibuk na g spa ? buat facial segala ?
Olla .
Facial itu perlu ! ok ! ==’
Kecantikan harus sentiasa dijaga .
Jangan jaga last minute .
Lepas tu , mulalah , 'boleh ta produk ni bersihkan kulit muka saya n putihkan muka saya dalam masa seminggu' ?? -à otak awak . sila buat produk sendiri lah ok .
So, silalah merajinkan diri anda utk ke spa at least once in a month !
J

K itu je . kbye !

>>cientaputih<<