Wednesday, 22 February 2012

pfft =='

Pernah rasa kecik hati ?
Aku rasa sekarang kott .
Ape lah kann .
Aku pk hari aku akan berterusan baik memandangkan permulaan hari aku dah ok .
Rupanya permulaan hari yg baik ta menjamin sampai ke malam .
Yelah ... hari yg panas ta disangka dtg hujan kann .
Macam tu jugak aku .
Hmm .. entahlah .
Memang dah nasib aku kott kena selalu hadapi harihari macam ni .
Takdir kann .
Tapi ... aku kan ta percaya takdir ? skrg macam mana ?
Hmm .. wut eva .
Hate to feel like this .
I bet everyone else will feel the same .
Just try to be in my foot .
Haha . ape lah . merepek .
Its ok .
Everything happens for a reason aite ?
Maybe this is a lesson for me .
Jauhkan diri .
Mungkin tade apa akan berlaku .
J
Aku ok je .
Setakat ni , aku ta mati lagi .
Tatau lah kejap lagi . haha
Tade lagi orang mati sebab sakit hati or kecik hati .
Hati tu bukan betul2 mengecik pun .
Lagipun , mana aku na tau .
Tape lahh .
Aku tau semua berlaku pun salah aku .
So , aku akan cuba sekuat daya aku untuk elakkan benda macam ni berlaku lagi .
Ok ace !
Chaiyo !

#aku mungkin keseorangan , tapi aku ta kesunyian .

>>cientaputih<<