Thursday, 16 February 2012

Genap 5 bulan

As salam !
Yeayy yeayy ..

Hari ni genap sudah 5 bulan aku dan dia bergelar fiancee .
Sepanjang kami dalam ikatan hubungan ni …
Banyak sudah pengalaman kami .
Baru pengalaman bertunang , belum ++ pengalaman kami berkawan lagi .
Macam2 dugaan yg kami tempuh .
Memang bukan senang , tapi kami cuba atasi slow2 .
Laju2 karang padah pulak .
Na slow2 pun semput . haih … ==’
Tapi serious aku cakap , dalam perhubungan memang adat ada pergaduhan .
Salah faham , cemburu apatah lagi .
Jadi kena pandai2 handle .
Lepas tu jgn asek pk na menang je , sorang kena mengalah kalau na benda settle .
Kalau ta , bubye jelah jawapannya .
Ingat , jodoh memang di tangan Tuhan .
Tapi kalau jodoh yang Allah bagi pun kalau kita ta pandai jaga , melepas jugak .
Memang … ada yang akan pk , ‘aku boleh je hidup sorang2’
Tapi … Allah jadikan manusia itu berpasangan .
Kita diberi satu hati , untuk mencari hati yang satu lagi .
InsyaAllah , aku dah jumpa hati aku .
Korang bila lagi ?...

>>cientaputih<<