Monday, 13 February 2012

cuticuti cinta

As salam !
Hai … aku kat rumah Abg sekarang .
Cuti sem ni rasa macam ta adil pulak ta g cuti rumah dia .
Actually just get back from Sabah … straight terus ke Segamat malam tu jugak .
Hihii … antara sebab kenapa ta reti na menyabau , weekend tu ada kursus kahwin ,
So , taleh tunggu sudah . Kena pergi jugak bha .
Hahaha .
Speaking Sabah bha aku skrg . Dasat ta bha ?
Haha , gler sudah .

Itinerary di Segamat ,
10/2 – sampai segamat jam 1.30 a.m
11/2 – ke kursus kahwin dr jam 8 a.m until 5.00 p.m
12/2 – sambung kursus kahwin
13/2 – masih berada di segamat , iaitu harini

Itu je aktiviti memandangkan ta tahu apa pulak aktiviti lepas ni kan .
Mungkin memancing, mungkin karaoke , mungkin jugak tengok wayang .
Aku ta tahu . J
Tapi mungkin jugak  balik . hihii . so itu cerita lain kali …
Aku enjoy percutian yg panjang ni !

Macam mana cuti aku kat Sabah ?
Nanti aku post entry baru berserta gambar sekali ok !!
;)

Kbye

>>cientaputih<<