Friday, 6 January 2012

BLOG mereka di FB page


Saya na buat entry pasal satu page di FB .
BLOGGER namanya . link :
haa di sana ada ramai sangat sangat blogger . #sah sah lah kann

Saya dah start exchange link dengan mereka . :D pantas ta ?? haaha
Blog mereka memang best giler !

Ada satu blog tuu .. dia punya headline .. ini dia type !
‘Mai tengok blog saya .. kalau tak mahu saya block kau !’ haha
Best sangat kann . hihii .

Ada pulak yg entry dia buat memang mengancam .
Before ni saya ada buat entry yg menyatakan saya ta suka blog yang ta pasalpasal na marah orang kann .
Tapi entry dia ni berbeza tau .. memang dia marahkan orang .. ta marah , macam ta puas hati gitu lah . tapi ayat dia tuu .. SUPERB !! hihii
Silalah singgah dia kalau na tahu … http://ouhnh.blogspot.com/

Kfine . itu sahaja . kott . untuk blogger2 yang saya pinjam blog nya .. thanks ya ! blog korang memang terbaiikk ! :D
kalau korang rasa na promote blog korang ... just pergi kat FB ni n post korang punya link ok . confirm akan ada yg follow :)

Kbye !
>>cientaputih<<