Wednesday, 28 December 2011

Kiz punya segmen !

Assalamualaikum ..

Benda alah apa lah pulak segmensegmen ni kann ?

Ohh .. entry kali ni just saja buat untuk sajasaja jugak ..
http://kizgarden.blogspot.com/ ada buat satu segmen untuk … emmm ..
REVIEW UR BLOG n BLOGLIST EXCHANGE gitu ..

Kiz punya blog ni memang saya dah follow lama dah . Blog dia BEST giler kott . Byk info dapat . jadi , bila dia promote utk segmen ni ..

So .. utk sajasaja .. cuba lahh . mana tahu kiz na review n list my blog yg simple past ng present story ni at their blog . maybe u olz fikir ta dapat apa kann .. but for me .. at least I’ll get to know others punya blog .

N td pun dah ada blogwalking kt ada participant utk entry ni .. cantik gilerrrrr blog dia .. memang creative sgt a .. #sorry . nampak ta over nya di situ ?

Well , saya memang ta pandai na cantik kan blog ni .. cukuplah sekadar saya suka tengok .. n harap bloggerz lain yg blogwalking kat sini pun suka tengok blog saya ..
Saya memang suka something yg simple . blog saya ni … boleh dikatakan menunjukkan segala-galanya .,.

Ok done ! tu je .. others , yg na join segmen ni .. boleh lahh merajinkan diri ..
Jenguk2 blog kiz utk info n syaratsyarat nya ok !
kbye ~~