Friday, 30 December 2011

Bergoyangg I follow I follow ~~~ euuwww

As salam ..

Cik cyfa dah takde kerja ni ..
huhu ..
apa pasal follow follow nihh ?
saja .. kan blog ..
kerja nya .. follow je lahh .
mana yg best .. n sgt best , sy suka follow .
tapi ta dapat baca setiap post blog tu ..

tapi .. kalau ada yg terniat hati na pergi blog yg ta follow ..
akan cuba follow lah kalau berkenan ..
tapi ..
kadangkadang macam ada terjumpa blog yg ta sedap mata memandang .
so .. chow jelah dari blog tuu .
na tau kenapa mata TAKNAK memandang ?
hmmm ..
na cakap lebih sgt , rasanya macam ramai yg buat ...
n saya pun ada sedikit buat ..
tapi kalau dah tiaptiap post pun buat ..
memang lahh .

SAYA TAK SUKA ..
 NA FOLLOW BLOG YG ENTRY NYA ASYIK NA MENGATA ORANG .. 
NA MARAHMARAH KAN ORANG .. 
NA SUMPAH SERANAH ORANG . 
SERIOUS SAYA TA SUKA . 
SO .. 
TAYAH NA HALAU OR APA .. 
MEMANG SAYA AKAN MENGHALAUKAN DIRI SAYA SENDIRI . 
TERIMA KASIH . ;)

kbye !

#sorry ayat sgt ada byk TAPI .. n songsang segala .. tolong hiraukan ..
peace no war !!