Wednesday, 19 October 2011

kesedihan melanda diri cyfa !! :'(

As salam ...

Cuma na cakap,
weekend ni aku na balik,
even aku TAK PERNAH ta balik,
tp aku mcm dah JANJI tanak balik,
janji dgn diri sendiri ,
tp aku kena balik jugak,
aku NAK balik !!
hmm,
ni sebabnya,
tgn ibu melecur,
kena minyak panas,
even just kena minyak panas,
tp ibu yg kena, bukan aku,
aku kan anak ibu,
aku na tengok ibu, 
nanti tade org na masak kt guma,
kak tma balik Melaka pulak minggu ni,
takan ibu na masak,
mana boleh,
hmm ...
tp minggu ni macam banyak benda na buat,
tp aku akan cuba settlekan,
cari pengganti diri ke,
aku ta pedulik,
aku na balik jugak ...
ibu, tunggu adik ehh,
nanti adek balik ng kak eta ...
nanti adik tolong ibu masak,
ibu duduk je tengok tb ehh,
ibu bgn mkn je,
tp kalau ta bgn pun tape,
nanti makanan tu sampai kt ibu tau,
kalau ta sampai nanti adik cepuk dia ,
eh ibuu
:'(

ok lahh,
sedikit penenang diri