Wednesday, 24 August 2011

Blog untuk apa ?

As Salam ~

Blog untuk apa ? 
Aku pun ta tahu blog untuk apa .
mula mula aku buat blog ,
ta aktif pun ,
lepas tu banyak benda aku na cerita dekat orang ,
panjang cerita aku , *bila dah buka mulut kann
jadi aku pun update blog ini selalu
untuk cerita kisah aku
ta menarik pun
cuma kawan kawan aku ,
kenalan aku ,
dan mereka mereka yang na kenal aku ,
diorang akan baca blog aku ,
untuk tahu apa yang aku alami dalam masa terdekat ni .
Kadang kadang aku rasa
banyak benda aku tapis dalam blog ni ,
yelahh ,
rahsia peribadi ,
walaupun ada yang kata ,
blog ini macam diari online untuk kita ,
tapi bukan untuk aku .
Kalau yang namanya diari ,
aku ta simpan sikit pun rahsia .
Diari dengan aku ,
tak akan ada rahsia .
Even rahsia terbesar aku punn ,
diari akan tahu .
Dasyat kann .
That's why lahh ,
aku ta cakap blog ni diari aku ,
sebab blog dengan aku ,
tak ada link lahh .
ta boleh na cerita semua benda .
too public .
So , 
aku masih tertanya tanya ,
BLOG NI UNTUK APA SEBENARNYA ?? 
find it out , and tell me the answer .
choww ~~ adios amigoss